Friday, April 26, 2013

အစိမ္းေရာင္ မွတ္တိုင္



စစ္ပြဲေတြနဲ႔ ကမာၻကို ကယ္တင္လုိ႔မရဘူး။
အမွန္တကယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းၿပီလုိ႔ ထင္ေနတာကလည္း အပိုပဲ။
ဒီလုိနဲ႔.. ကေလးဘယ္ႏွေယာက္ကို အဖမဲ့ ျဖစ္ေစခဲ့ၿပီးၿပီလဲ။

စစ္ပြဲေတြဟာ တရားမနာဘူး။
ဒီေတာ့ကိုယ့္လုိပဲ လူရုိင္းကေလးျဖစ္ရတယ္။
အသက္ကိုအိမ္မွာထားခြင့္မရွိတာလည္း ဒီစစ္ပဲ။

ငါတုိ႔အိပ္မက္ကေလးေတြ မုိင္းနဲ႔ပါသြားၿပီ။ မ်က္ရည္မ်ား။
စစ္ပြဲဆုိတာ မ်က္ရည္နဲ႔ေသြး ဓာတ္ျပဳထားသလုိမ်ိဳး။
ငိုသံေတြနဲ႔ပဲ ပန္းေတြပြင့္ရတယ္။
အခ်စ္မွာမ်က္စိမရွိသလုိ စစ္မွာလည္း မ်က္စိမရွိဘူး ေမေမ။
ဒီည.. ကြ်န္ေတာ့္ေျခေထာက္အျပတ္ကေလး အိမ္ျပန္ေရာက္ပါ့မလား။

ဖိနပ္ခြ်တ္ၿပီးမွေျမပံုေပၚတက္လည္း အိမ္နဲ႔ေဝးတုန္းပဲ။
အိမ္ေရာက္ဖုိ႔ဆုိတာလည္း လမ္းအေဝးႀကီးေလွ်ာက္ရဦးမယ္။
ဘယ္သူသိမလဲ။
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ပုခံုးေပၚက မွတ္တိုင္ေလး အိပ္ေရးပ်က္ေနတယ္ဆုိတာ။

ေနပိုင္
၁၉း၄၅
၁၁.ဝ၉.၂ဝ၁၂

ေအာက္ပါတုိ႔ကို ႀကီးစဥ္ငယ္လုိက္ စီစဥ္ပါ။



ေငြေၾကး။ ဂုဏ္သိကၡာ။ စံပယ္ပန္း။ ဂ်ပန္ဖိနပ္။ ဝီစကီ။
ဘုရားသခင္။ ျပည္သူ။ အေၾကြ ၂ဝ။ အိမ္နံပါတ္ (၇)။ ျပည္လမ္း။
အခ်စ္။ R.T.H ။ မိုးရာသီ။ ကုိရီးယားဇာတ္လမ္းတြဲ။ သူေတာင္းစား။ စီးပြားေရး။
ေမာ္ေတာ္ပီကယ္။ ညေန(၆)နာရီ။ ေလယာဥ္လက္မွတ္။ တကၠသိုလ္။ ကဗ်ာဆရာ။
နတ္ျပည္ (၆)ထပ္။ ေဘာပင္။ ဘတ္စ္ကား။ မိန္းမပ်က္။ ဟာသ။
အစိမ္းေသ။ မီးရထား။ ဆံပင္ရွည္။ ကုိကာကိုလာ။ အမႈိက္မပစ္ရ။ ကုတင္။
ေမ့ေဆး။ ျပႆဒါး။ သမၼတ။ မုိင္းဆဲဗင္း။ www.facebook.com ။
အခြန္လြတ္ေစ်း။ ေနပိုင္။ ျမန္မာစာ။ ဦးဝိစာရအဝုိင္း။ ပုရြက္ဆိတ္။ ၅ေပ၉လက္မ။
ရုပ္ရွင္ရုံ။ ပမႊား။ ခံႏုိင္ရည္။ ႏုိက္ကလပ္။ သဘာဝေဘးအႏၱရာယ္။ အိမ္ေဖာ္။
သံေယာဇဥ္။ အပါယ္ေလးပါး။ ပင္လယ္။ သုေတသန။ အယ္ဒီတာ။
ငါ။ မွတ္ပံုတင္။ အမ်ားျပည္သူသံုးတယ္လီဖုန္း။ မန္ခ်က္စတာယူႏုိက္တက္။ သည္းခံျခင္း။
ကြ်န္မရွင့္ကိုခ်စ္တယ္။ ကြန္ဒံုး။ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္း။ သၾကားလံုး။ စက္ေရတြင္း။
ႏုိင္ငံျခား။ လူ။ ကားအဝင္အထြက္ရွိသည္။ အင္းလ်ားကန္။ နာေရး။


ေနပိုင္
၀၅.၀၉.၂၀၁၂
၁၆း၃၅

အိမ္ယာမဲ့ (၂)


ရန္ကုန္ကို တံခါးေခါက္လည္း အထဲမွာ ရန္ကုန္မရွိဘူး။
ရန္ကုန္ဟာ သူ႕ေျခမနဲ႔သူ အိမ္ေပၚကဆင္းသြားတယ္။
ခုည ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဘယ္လုိအိပ္ၾကမလဲ။
၂ဝဝ တန္ ပိုက္ဆံအေၾကြေလးေပၚက ျခေသၤ့ရုပ္မွာ အိမ္ရွိလား။
ရြာလာတဲ့မုိးမွာေကာ အိမ္ရွိလား။
ကိုယ့္ေျခေထာက္ကို ေသြးရုိးသားရုိး အိမ္နံပါတ္ တပ္တယ္။
အျဖဴတလွည့္ အနီတလွည့္ ပလက္ေဖာင္းမ်ား။
ဘယ္တလွည့္ ညာတလွည့္ ေျခလွမ္းမ်ား။
မ်က္လံုး၂ဖက္ပိတ္ဖုိ႔ ေငြေၾကးဘယ္ေလာက္လုိမလဲ။
ေနာက္တစ္ခါ ၂ဝဝ တန္အေဟာင္းေလးကို ထပ္ၾကည့္တုိင္း
ဖိနပ္သဲႀကိဳးေလးက ကိုယ့္ကိုအားနာတယ္။
ကိုယ္အခု ၿမိဳ႕နာ ျပနာ က်ေနတယ္။
ပလက္ေဖာင္းနံပါတ္ဟာ ၄၃ဟာ ကုိယ့္ေျခေထာက္နဲ႔ မေတာ္လုိ႔။

ေနပိုင္
၀၉.၀၈.၂၀၁၂
၀၃း၀၉

အိမ္ယာမဲ့



ေငြေၾကးေတြေသၿပီ။
ကိုယ္ ဆုိးမုိက္လုိ႔ မျဖစ္ေတာ့ဘူး။
ပလက္ေဖာင္းကပါ အိမ္ေပၚကႏွင္ခ်ရင္ ခက္မယ္။

ေနပိုင္
၀၃.၀၈.၂၀၁၂
ဝဝး၄၅

အလင္းဆုိင္ထဲ က်န္ခဲ့တယ္ ဇူလုိင္



ညဟာ ျပည္တည္ေနသလား။
မီးေခ်ာင္းထဲမွာ ကူးစက္ေရာဂါပိုးေတြရွိေနတယ္ (၂၄)နာရီ။
ခဲြစိတ္ဓားကို ေမ့ေဆးေပးၿပီးမွ ကေလးယူပါ။

ဘုရားတ တုိင္းလည္း ဘုရားသခင္က
ႏႈတ္ဖ်ားကိုေရာက္လာမွာမွမဟုတ္ဘဲ။
ေၾကာက္တတ္လြန္းလို႔ ထမင္းရည္ပူစည္းကို အၿမဲဦးသံုးႀကိမ္ခ်တယ္။
ရွံဳးေနၿပီးသားကို ပန္းေပးလုိက္ျခင္းကလည္း ဇူလုိင္ပဲ။

အလင္းေရာင္ငွားခ တစ္ရက္ဘယ္ေလာက္က်လဲ။

ဓားနဲ႔မထုိးရက္လုိ႔တဲ့ ေငြထုပ္နဲ႔ေပါက္တယ္။
အဲဒီ့ေန႔က ဟီရုိရွီးမားမွာ ဗံုးကြဲတယ္။
ကုိယ္ေစာင့္နတ္က ကိုယ့္ကို လူေပ်ာက္ေၾကာ္ျငာထည့္တယ္။

နင္ငါ့ကိုေမ့လိုက္ပါဆုိၿပီး
အရက္သမားဘယ္ႏွစ္ေယာက္ ေမြးခဲ့ၿပီးၿပီလဲ။
ကိုယ့္ေျခမနဲ႔ကိုယ္ အိမ္ေပၚက ခဏခဏဆင္းတယ္။

မသိစိတ္ကလည္း ခက္တယ္။
ေခါင္းအံုးထဲ နင့္ႏႈတ္ခမ္းရွိတယ္လုိ႔ပဲ ထင္.. ထင္ေနတယ္။


ေနပိုင္
၀၁း၄၀
၃၀.၀၇.၂၀၁၂

အမ်ားျပည္သူသံုး တယ္လီဖုန္း



သူမရွိဘူး။
ဘယ္သြားလဲ ေျပာမသြားဘူး။
စကားႏွစ္ခြန္းနဲ႔ တစ္မိနစ္ဟာ အဆိပ္ က်တယ္။
ဒီလုိနဲ႔ဆက္သြယ္ေရးလုိင္းေတြ ျပတ္ေတာက္မသြားဖုိ႔
အေမွာင္ကိုရွင္ေအာင္ ျပႆနာကို မီးထြန္းၿပီးရွာတယ္။
ကိုယ္မေနႏုိင္ဘူး။ ေျပာင္းလဲသမွ်အထင္ကရေတြ
ခုဆုိ..
ရန္ကုန္ဟာ သူ႕နည္းသူ႕ဟန္နဲ႔ စကတ္ပိုတုိလာတယ္။
ေျပာၿပီးစလစ္နံပါတ္(၁)။ ျပည္ပထြက္ခြါ။
ေရမရွိျခင္း။ ဓာတ္ေလွကားဆုိင္ရာ ဖ်ားနာမႈ။
ၾကားလား.. က်ားလား။
ႏုိင္ငံျခားသား ျဖစ္ခ်င္တာနဲ႔ ႏုိင္ငံျခားသြားၾက။
ႏုိင္ငံျခားကို ဘာမွတ္ေနလဲ။
ႏုိင္ငံျခားက ေခြးေတြသိပ္ႀကီးတယ္။

အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ကုန္သြားၿပီ။
ေနာက္လူေတြလည္းေစာင့္ေနၿပီ။
ခင္ဗ်ားေျပာေနတာ တစ္ယာဖုိးမကေတာ့ဘူး။
ဟုတ္ကဲ့။ သူဘယ္အခ်ိန္ေလာက္ျပန္ေရာက္မလဲ။
ကြ်န္ေတာ္ဆံပင္ရွည္လာတဲ့ေန႔ဆုိ
သူလည္း ဆက္သြယ္မႈဧရိယာျပင္ပနဲ႔ နီးလာတယ္။
မွန္မၾကည့္ဘဲ
အရက္မေသာက္ဘဲ
စကားစျမည္မေျပာဘဲ
ဂ်င္းေဘာင္းဘီ မဝတ္ဘဲ .. ရွင္တယ္။

ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ရန္ကုန္ဟာ ရန္ကုန္မွာမရွိဘူး။
ရန္ကုန္ဟာ နယ္ေဝး..
ပယ္ပယ္နယ္နယ္ကို ေဝးတယ္။

တကယ္ေမ့ၿပီး
ဒါမွမဟုတ္ ေမ့ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး
ျပကၡဒိန္အႏြမ္းေလးေတြကုိ သိမ္းထားတယ္။
ရန္ကုန္ဟာ အရင္လုိမဟုတ္ဘူး
ရန္ကုန္ဟာ ေပ်ာက္လြယ္ရွလြယ္ လာတယ္။ ကိုယ့္ကို။
မျမင္ခင္ကပဲ တံေတြးကို ထြီခနဲေထြးလုိ႔
ေရာ့ခ္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ကြမ္းယာလုပ္ဝါးလုိ႔
မုိးလင္းဆုိင္ေတြကို ယားနာလုပ္ေပါက္လုိ႔
အသည္းေယာင္ေရာဂါဟာ မုိးသည္းတုိင္း သည္း..
တီ.. တီ.. တီ..
လူႀကီးမင္း။

ေနပိုင္
၁၈.၀၇.၂၀၁၂
၀၁း၁၈

ကိုယ္နဲ႔မလုိက္တဲ့ အေသ



စိတ္က မနက္ခင္းတစ္ခုလုိ႔ ကိုယ့္ဆီမွာ ခဏခဏ မုိးလင္းတယ္။
ကဗ်ာဟာ ကဗ်ာျဖစ္လုိ႔မရဘူး ဂ်ဴလီယာ။
ကုိယ့္တုိက္တာေတြကုိ ဘာလုိ႔ ေဆးသုတ္ေနၾကသလဲ။
မနက္ျဖန္အေၾကာင္း ဝါးရံတာထိုးၿပီး ကိုယ္ရပ္ၾကည့္တယ္။
အရိပ္နဲ႔ ေနေရာင္ျခည္ရဲ႕ ျဖတ္သန္းသြားလာမႈမ်ား။
အိပ္မက္ကို ေစ်းႀကီးေပးဝယ္ဖုိ႔ သူမဟာ ညဥ့္ငွက္ေလးတစ္ေကာင္ျဖစ္သြားခဲ့/ရတယ္။
လက္သည္းနီေတြမေျခာက္ခင္အထိ ႏႈတ္ခမ္းဟာ ခပ္ေကြးေကြး။ ခပ္ေသးေသး။
စကားလံုးအႀကီးႀကီးနဲ႔ မလုိက္ေအာင္ ေသးငယ္ေနၾက။

ကိုယ္ဟာအရြယ္ေရာက္ၿပီးၿပီ ဂ်ဴလီယာ။
လမ္းႀကံဳတဲ့အခါ ယံုၾကည္မႈကို တစ္ခါတည္း အခြန္ေဆာင္ခဲ့ပါ။
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ျမစ္တစ္ခုလုိ႔ သံသယမဝင္ခင္အထိ။
တံေတြးခြက္မဟုတ္လည္း ေမ်ာတယ္။

ဒုတိယပိုင္းေရာက္ၿပီ ဂ်ဴလီယာ။
ေရအက်ိဳးဆယ္ပါးနဲ႔ လူစားခ်င္းလဲပါ။
ၿပီးမွ မုိးခုိးေခါင္းတုိင္လုိ႔ ကိုယ့္ကို နာမည္မွတ္ပါ။

ေနပိုင္
၀၄း၄၅
၁၇.၀၇.၂၀၁၂

ေလး @ ရင္ဘတ္ . ေလး



ျပတင္းေပါက္မွန္ေတြက ကိုယ့္စိတ္ကို ေထာင့္မွန္က်ေနတယ္။
ေလး ကိုမျမင္ရတဲ့ေန႔မွာ ကိုယ္လည္း ေလးေနတယ္။
ကိုယ္ေဆးမေသာက္ဘူး 'ေလး' ။ နံရံကပ္ပန္းခ်ီေတြကလည္း ေလး အေၾကာင္းပဲေျပာတယ္။
ကိုယ္လက္ေကာက္ဝတ္မွာ ေလး အိပ္ဖုိ႔ နာရီတစ္လံုးရွိတယ္။ ေလး။
ေလးနဲ႔ပတ္သက္ရင္ ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာ ေလးေနတယ္။
ႀကိဳးတုိတုိနဲ႔ လွန္ထားလည္း ကိုယ္ ေလးေနမွာပါပဲ။ ေလး။
ဘယ္လုိယံုၾကည္မႈမ်ိဳးက ကိုယ့္ကို အနာျဖစ္ေစဦးမလဲ။
ေလး။ ကိုယ္ဒဏ္ရာမရခင္ ကမာၻႀကီးကို တစ္ေခါက္ေလာက္ဖူးခ်င္ေသးတယ္။
ေလးရဲ႕ပါးျပင္ေပၚက သနပ္ခါးတစ္ခုစာေလာက္ပဲ ကိုယ္ကို ခ်စ္ပါ။ ေလး။
ကမာၻႀကီးပူေႏြးလာတဲ့ေန႔က ကိုယ္လည္း ေလး.. လာတယ္။
ေျပာရရင္ ကဗ်ာဆရာဆုိတာ ေလးလြယ္ပါတယ္။ ေလး။
ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္လည္း ေျမေအာက္ရထားအျဖစ္ ျပန္ဝင္စားထားတယ္။

မီးေရာင္ေတြနဲ႔ကိုယ္ ဆုိက္အဖက္(side effect) ျဖစ္ေနတယ္။
အေရျပားကိုေရေမႊးဆြတ္ထားလည္း ေလးေနတာပါပဲ။
ေလးမရွိတဲ့ေန႔ဆုိ ကုိယ္ဆံပင္ေတြသိပ္ရွည္တယ္။
ေလး.. ရာပါေရာဂါလုိ႔ပဲေျပာရမလား။ ေလး။

ကိုယ္ခုတေလာ သိပ္ယားယံလြယ္ေနတယ္။
အခ်စ္ဆုိတာလည္း မူရင္းေကာင္းမွ မိတၱဴ စြဲ တာမ်ိဳးပါ။ ေလး။

ညဟာ ႏွစ္ကိုယ္ခြဲထားရင္ေတာင္ ေလး..ပါတယ္။ ေလး။
အတတ္ႏုိင္ဆံုးေတာ့ ကိုယ့္ကိုမခ်စ္ဘူးလုိ႔ လိမ္ေျပာပါ။

ေနပိုင္
၁၅.၀၇.၂၀၁၂
၀၄း၀၀

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ပုခံုးေပၚကအိမ္(၂)



စစ္ ဆုိတာဘာလဲသူငယ္ခ်င္း လုိ႔
လက္တစ္ဆစ္စာ က်ည္ဖူးေလးက
ပုခံုးပုတ္ၿပီးေမးလာတယ္...
ဒီအေျဖကိုသိႏုိင္တဲ့လူဆုိလုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ပဲရွိတယ္
ဟုတ္တယ္.. မင္းရယ္.. ငါရယ္။

တစ္ေသြး တစ္သံ တစ္မိန္႔လုိ
ငါ့မွာလည္း အသက္ကတစ္ေခ်ာင္းထဲ သူငယ္ခ်င္း
မင္းေသရမွာမေၾကာက္ဘူးလားလုိ႔ မင္းေမးတုန္းက
ငါရယ္ေနတယ္
မင္းေသရမွာမေၾကာက္ဘူးလားလုိ႔ ငါေမးရင္လည္း
မင္းရယ္ေနပါ...
ကမာၻေပၚမွာစစ္ကိုလုိလားတဲ့ စစ္သားဆုိတာမရွိဘူးဆိုရင္
အျပင္လူေတြယံုခ်င္မွယံုမယ္
အျပင္လူေတြဆုိေတာ့ အထဲမွာဘယ္သူေတြရွိလဲလုိ႔ မင္းေမးခ်င္လာမယ္
အဲဒါ မင္းရယ္.. ငါရယ္။

မင္းသိထားတဲ့ဘဝနဲ႔ ငါသိထားတဲ့ဘဝဆုိတာ
ထမင္းသိုးဟင္းသုိးကေန မုိးခါးေရအထိ
သဲဝဲစားေရာဂါကေန ေျချပတ္လက္ျပတ္အထိ
ေအာက္ဆီဂ်င္ကေန မုိင္းကြင္းအထိ
ဒီလုိပဲ..
ငါတုိ႔ဘဝဆုိတာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ျပန္လွဴထားရတဲ့ မုိးပ်ံပူေဖာင္းေလးေတြလည္းျဖစ္တယ္
(ငါတုိ႔ဆုိေပမဲ့လည္း အမ်ားႀကီးမဟုတ္ပါဘူး)
ဘယ္သူေတြလဲဆုိေတာ့..
မင္းရယ္.. ငါရယ္။

ပလက္ေဖာင္းေပၚက ဂစ္တာသံေတြ
စတိတ္ခ်္ရွိဳးလက္မွတ္ေတြထက္
တရႊတ္ရႊတ္ျဖတ္ေျပးေနတဲ့က်ည္ဆံေတြ
တအံုးအံုးထကြဲေနတဲ့ မုိင္းေတြကို
ငါတုိ႔ေခါင္းအံုးလုပ္အိပ္ၾကတယ္
ဒီလုိေျပာလုိ႔ ရယ္ခ်င္ရယ္ေနၾကလိမ့္မယ္
ရယ္မယ့္လူဆုိလုိ႔လည္း မ်ားမ်ားစားစားမရွိလွဘူး
အဲဒါ မင္းရယ္.. ငါရယ္။

ငါတုိ႔ဆီမွာ
ဒုကၡိတေတြ ရွိတယ္
မသန္မစြမ္းေတြရွိတယ္
ေျချပတ္လက္ျပတ္ေတြရွိတယ္
အားငယ္တတ္တဲ့ ဘယ္ဘက္အိပ္ကပ္ကေလးေတြရွိတယ္
သေျပခက္ရွိတယ္

ငါတုိ႔ဆီမွာ
ေရျခားေျမျခားရွိတယ္
ရဲရဲတက္ ရဲရဲတုိက္ ရဲရဲေခ်မႈန္း ရွိတယ္
ဝင္သက္ထြက္သက္ကေလးရွိတယ္
ဒုကၡရွိတယ္
တမလြန္ရွိတယ္

ငါတုိ႔ဆီမွာ
မုိင္ရွည္ခရီးရွိတယ္
ငိုသံေတြရွိတယ္
အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ညေတြရွိတယ္
ေသသြားတဲ့ရဲေဘာ္ေတြရွိတယ္
ေသသြားတဲ့ရဲေဘာ္ေတြကို အေလးျပဳေနတဲ့လက္ေတြရွိတယ္
အေလးျပဳေနတဲ့လက္ေတြဆုိလုိ႔ ဘယ္သူေတြမ်ားလဲလုိ႔ မင္းသိခ်င္လာမယ္
အဲဒါ မင္းရယ္.. ငါရယ္။

ေသျခင္းတရားက
trailer ျပေလ့မရွိဘူး
ေသျခင္းတရားဆုိတာ
မင္းနဲ႔ငါတစ္ေယာက္တစ္ဝက္ေသာက္ခဲ့တဲ့
စီးကရက္တစ္လိပ္စာေလာက္ပဲ သူငယ္ခ်င္း
စစ္သားဆုိတာ ေသျခင္းတရားနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးလည္း
လူေျပာမ်ားတတ္ေသးတယ္
ေျပာမယ့္လူဆုိလုိ႔လည္း ႏွစ္ေယာက္ပဲရွိတယ္
အဲဒါ.. မင္းရယ္.. ငါရယ္။


ေနပိုင္
၁၂.၀၃.၂၀၁၂
(တပ္မေတာ္ေန႔အထိမ္းအမွတ္)
(P.S ကဗ်ာဆရာ ကုိၾကည္သက္ဟန္၏ ကဗ်ာဟန္အား ျပန္လည္ခံစားထားပါသည္)

ကြင္းစကြင္းပိတ္ထဲကေန႔



ပကာသနဆုိလုိ႔ မ်ားမ်ားစားစားမရွိလွဘူး
အမက္ေမာဆံုးကေတာ့
အိပ္မက္ထဲတဆတ္ဆတ္တုန္ေနတဲ့ သစ္ရြက္ေလးပါပဲ။

စိတ္ထဲခ်ိန္ကိုက္ေနတဲ့ ဗာဂ်င္းေလးရွိတယ္
လက္ျဖန္႔ထားတဲ့ညေရးညတာေတြနဲ႔ ညေနေလးနာရီကိုေတာ့
ကိုယ္ကြင္းခတ္ပစ္လုိက္တယ္
ပုခံုးေပၚကို ဆံစေတြျဖတ္သန္းသြားလာၿပီးတဲ့ေနာက္
ကိုယ္ဟာ ေခါင္းအံုးေလးျဖစ္သြားဖူးတယ္။

တကယ္ေတာ့အိပ္မက္ဆုိတာ
ေပါက္ရေျပာတတ္တဲ့ ကေလးဆုိးေလးပါပဲ။

မုန္႔လင္မယားေတြေခါပစ္ခံလုိက္ရတဲ့ တေစၦဟာ ကုိယ္ပဲလား။
ကိုယ္ဟာ ေခ်ာင္ပိတ္ခံထားရရင္ေတာင္ ကုလားေသကုလားေမာအိပ္ေနတတ္တဲ့
ေခြးေလေခြးလြင့္တစ္ေကာင္ပါ။

လက္ဖမုိးေပၚက အျဖဴေရာင္ေဖာင္းၾကြရုပ္ေလးဟာ
နံရံေပၚကစစ္ပြဲအတြက္ အထိန္းအမွတ္
ပဲ့တင္သံကေတာ့ လွမ္းေခၚေနတဲ့ၾကားက
ထြက္ခြါသြားျပန္ၿပီေလ။

ေနပိုင္
၂၂.၀၂.၂၀၁၂

Effect တစ္ခုႏွင့္ ဂႏ​ ၱဝင္ဆန္ဆန္ ေသဆံုးျခင္း ကိုယ္တုိ႔



ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္လည္း ဂ်ဴႏုိကိုပဲျမင္ရတယ္။
အခ်ိန္ကာလဟာ တစ္နည္းအားျဖင့္ shock တစ္ခုျဖစ္သြား
လမ္းလြဲစ digital ရာသီဟာ သိပ္မေဝးပါလားလုိ႔
ခံႏုိင္ရည္မဲ့စြာ အသြင္ေျပာင္းလဲပစ္ေတာ့မယ့္ ေတးသြား
"ကုိယ္ဟာ လူယုတ္မာ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္မယ္။
ကိုယ္ဟာ ကိုယ့္ဘက္ကိုယ္ယက္တတ္တဲ့ လူယုတ္မာ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္မယ္"
အခ်စ္ဟာ အမ်ိဳးသားေရးမဟုတ္တဲ့အတြက္
ဂ်ဴႏုိဟာလည္း ကိုယ္.. ကိုယ္က်ိဳးစြန္႔ခံမယ့္ လက္ေကာက္ဝတ္မဟုတ္ဘူး
"ရွင္ဟာေလ ကြ်န္မကုိပဲ လုိက္စေနေတာ့တာပဲ" လုိ႔/သူမ
ကိုယ္ဒဏ္ရာမရခင္က တုန္႔ျပန္မႈတစ္ခုကို လုိအပ္ၾကည့္ရ
ေကာင္းမွန္းမသိဘူး။ ခ်စ္ရင္ခ်စ္တယ္လုိ႔ ေျပာ/ၿပီးမွ
ရလက္စ/ျပဳစုလက္စ အစအနကို ေသေသခ်ာခ်ာ ေသြးထြက္ၾကည့္
ျပကၡဒိန္ဟာ ျပႆဒါးေသလုိ႔ဝင္စားလည္း ကိုယ္
သေရအရွံဳးေပးၿပီးေလာင္းမွာပဲ။ ကိုယ္တုိ႔ယံုၾကည္မႈဟာ
ကိုယ္တုိ႔လက္ေကာက္ဝတ္ထဲမွာပဲရွိတယ္။ ေအာက္ေျမာက္ေထာင့္အရပ္၌ရွိေသာ
တြားသြားမႈတစ္ခုနဲ႔ လုိက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ဖုိ႔
ခြ်တ္ယြင္းေနခဲ့သလား။

လင္းယုန္ငွက္ကို မိတ္ကပ္သုတ္ေပးစရာအေၾကာင္း
မရွိဘူး(။)ကိုယ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ကလြဲရင္
ယံုၾကည္မႈကို သူမ်ားအား ေပးမဖတ္ဘူး။
"ဟုတ္တယ္မလား" လုိ႔ နယ္ရုပ္ေလးက ကံၾကမၼာကို ေျခတစ္လွမ္းနဲ႔
အစား/ခံ ျပတယ္။

ကိုယ္မႀကိဳက္တဲ့နယ္ေျမေတြလည္း တိတ္ဆိတ္
စစ္ပြဲဟာ ကိုယ္တုိ႔ေသြးလန႔္ဖုိ႔
ဘယ္လည္ေခ်ာင္းထဲမွာမွ အသံေကာင္းဟစ္မွာမဟုတ္ဘူး။
ထားေတာ့။ ကိုယ့္ကိုပဲ မင္းခ်စ္ရမွာ/သင့္တာ
အဆိပ္နဲ႔လက္ေကာက္ဝတ္ဟာ/မွာ
ေျပာင္းျပန္သက္သက္ စီးဆင္းတယ္။

ေနပိုင္
၁၅.၀၆.၂၀၁၂